Obiekt ten — zlokalizowany w Chennai (stan Madras, Indie) — zapewnia doskonałą łączność w całych Indiach za pośrednictwem wiodących dostawców klasy Tier 1 i lokalnych sieci peeringowych, a także doskonałą łączność w całej Azji dzięki strategicznej lokalizacji nadmorskiej. Kluczowi operatorzy to TATA / VSNL, Reliance, Bharti (Airtel), a rozległy peering na NIXI zapewnia najlepsze połączenia krajowe i międzynarodowe o niskich opóźnieniach.
Konstrukcja data center umożliwia pracę nawet przy długotrwałych przerwach w dostawie prądu, które często występują w tej lokalizacji, jak również przerwach w łączności/przecięciach światłowodu. Uzyskano to dzięki co najmniej trzem warstwom redundancji i zróżnicowanej łączności. Obiekt kolokuje w pierwszym w Indiach centrum danych z certyfikatem LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) klasy Gold. System oceny LEED opracowany przez program Commercial Interior (CI) Unites States Green Building Council (USGBC), jest programem uznawanym na całym świecie. Uważa się go za jeden z najwyższych standardów dla konstrukcji energooszczędnych.
Centrum danych w Chennai ma kilka „zielonych cech”, takich jak ekologiczność budynku, oszczędzanie wody, inteligentne liczniki energii, redukcja emisji CO2, wysoka zawartość recyklingu, efektywne zarządzanie odpadami i przyjazne dla środowiska wnętrza, które sprawiają, że obiekt jest naprawdę energooszczędny i zrównoważony środowiskowo.